Tuesday 11 October 2011

Injection




Awal bulan haritu aku ke klinik untuk check up ibu & akid sebulan... Alhamdulillah segalanya ok n sihat... Doc kata tulang Akid kuat & kulitnya bersih.. hihihi.. Sebenarnya almost sume org ckp camtu... Bertambah bersyukur bila Doc pon ckp cenggitu gak...

Then turn aku plak. Doc check perut aku n everything ok. Doc suggest aku tok buat sit up tok kempiskan pewot yg menggeleber ni.. hehe.. Rahim dah kembali ke asal & telur2 telah kembali membesar dengan sihatnya... Hahaha... she said aku ni subur... Terdiam aku seketika time tu.. huhu.. Di sebabkan aku ni mcm subur sangat, di atas nasihat Doc kami pon mengambil family planning.. Tapi untuk 3 bulan je lah.. Buleh la pikir2 balik kalo nak amik yang 3thn punye dalam masa 3 bln ni.. So ape lagik kene injeklah kat muntut.. Doc ckp injek ni sakit sket tp after injek tu aku rasa cam ok je... (cis belagak, mmg la tak rasa lg sb ade bius lagik) Kesannya adalah malam tu. Tak lena tidur dibuatnya.. sakit tak selesa. smp 2-3 hari la baru sakit injektion tu pulih sepenuhnya...

Hihihi.. Now for a 3 months takle preggy tp kalu Allah tu dah sebut kun fayakun tetap terjadi jugakkan??? So kita merancang dan tuhan yang menentukan... Amin....



2 comments:

  1. wowwww hahahahah! taniah kerana anda subur..haha :) sakit ke lily??rasa dia camne??haihhh takutnya...huhuhu

    ReplyDelete
  2. tu la tuh.. tahniah la kerana subur...
    amek injection lg better sbb klu pil, tkt terlupe.. hihihi

    (dh lama x kene inject)

    ReplyDelete