Thursday 8 September 2011

Package Raya 2011

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin

Alhamdulillah dapat lagi merayakan Hari Raya pada tahun ni walaupon dalam suasana yang berbeza. huhu...

Niat dihati teringin nak beraya sebagai seorang isteri kemudian barulah beraya sebagai seorang ibu.. Hihi.. tapi Allah lebih berkuasa. Tahun ni aku beraya package - suami & anak. Alhamdulillah. Masih tetap bersyukur kerana diberi baby raya n rezeki yang murah... :)

Pasal makan pulak. Orang time raya makan beriya n rasa macam2 masakan tapi aku hanya mampu melihat je.. hihi.. nasib baik dah set kan dalam mind ni. So takde lah kempunan sangat... Lagipon aku leh paksa orang sekeliling masak balik lauk yg aku teringin time raya haji nnti... huhu.. terutamanya rendang nenek UK.. hihi.. Tapi 1 jela takkan dapat. Lontong nenek subang. Tahun depan la gamaknya kalo panjang umor... Tapi 1 je tak tahan time raya ni.. Air oren n air mangga yg berwarna kuning oren... Sungguh menggoda.....

Alhamdulillah pagi raya pertama, Amir beraya kat Tg Karang. huhu.. Kalah ngan anak... Pagi raya tu tu aku tinggalkan uniform aku sekejap (uniform : pilis, param) untuk memberi laluan pakai baju raya dan bermaaf2an... Sungguh touching bermaafan dengan suami di pagi raya untuk pertama kali kami berkahwin. rasa mcm byk gila dosa... after tu pakai balik uniform...

Pada raya pertama tu badan aku still kembang lagi n muka pon still sembab lagi... Huhu.. tp cuba gak ceriakan diri ni... akid plak pakai baju raya yang cik anne bagi... cute gile...

pastu rutin aku kembali mcm biase.. rutin orang berpantang.. tu je lah kisah aku di hari raya pertama.... gambar nnti lah up sb lappy adik ni lembab la nak up gambar...

1 comment:

  1. bestnyerrrr...
    iri hati jap.. heheheh
    will be visiting u very soon..
    wait for us Akid~!
    xoxo to u both ;)

    ReplyDelete