Thursday 29 September 2011

Selamat tinggal syawal :(

Syawal pergi lagi meninggalkan kita untuk tahun ini. Syawal yg kali ini aku raikan suam2 kuku tetap bermakna dengan kehadiran orang2 tersayang di sisi.

Macam perkara yg aku miss untuk syawal kali ini. Terutamanya open haus rumah Jue yg dah 3 thn berturut2 tak dapat pegi (hihi.. thn dpn berazam nak pegi jugak) open haus Mama, k Diela, n keira & sawal (jgn lupe abes pantang I nak assam pedas melaka tau :)) apetah lagi beraya ke rumah orang lain. Memang idok lew. kalo ade pon beraya ke klinik.. huhu...

Hari terakhir syawal jugak la Akid ke klinik desa utk cucuk sebulan.. Menangis beriya dia tp bila sumbat susu je terus ok...Akid genap sebulan je isnin lalu kitorg beraya ke klinik usop... hihi.. alhamdulillah dia di kategorikan sihat n takde ubat diperlukan n FOC.... after tu papa celebrate mkn pizza... huhu....

Setiap tahun bila bulan syawal aku mesti akan berfikir, macam manelah syawal aku tahun depan... Yang pastinya mesti penuh dengan kelainan dan pengalaman yang baru... Harap2 tahun depan syawal aku akan lebih ceria. Amin....

1 comment: